ח"כ יעקב אשר: "המבקר הוכיח את טענת אפליית חרדים"

נדב דוד 1 Comment on ח"כ יעקב אשר: "המבקר הוכיח את טענת אפליית חרדים"

ח"כ יעקב אשר, יו"ר ועדת הפנים מגיב לדו"ח המבקר: "דו"ח המבקר מוכיח את מה שאנחנו טוענים כל הזמן. יש אפלית חרדים חמורה בדיור". מהדו"ח עולה שלמרות שלפי הלמ"ס 13 אחוז מאזרחי ישראל הם חרדים, בחמש השנים האחרונות, משנת 2017 עד 2021 – רק 4% שווקו לציבור החרדי

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר על דו"ח המבקר בעניין האחוז הנמוך של שיווק דירות למגזר החרדי בשנים האחרונות: "דו"ח המבקר מוכיח את מה שאנחנו טוענים כל הזמן. יש אפלית חרדים חמורה בדיור".

מהדוח עולה שלמרות שלפי הלמ"ס 13 אחוז מאזרחי ישראל הם חרדים, בחמש השנים האחרונות, משנת 2017 עד 2021 – רק 4 אחוז שווקו לציבור החרדי. איך 13 אחוז מקבלים רק 4 אחוז? איפה חשבו שיגורו כל השאר?

אלפי זוגות חרדים גרים במחסנים, בחדרי אשפה שהפכו לדירות, בתת תנאים. זו חרפה למדינה. זו אפליה נוראה וזה חייב להיפסק!

המשימה הדחופה הזו מונחת לפתחנו באופן בהול. אנחנו שוקדים על המלאכה בימים אלה בוועדת הפנים בדיוני חוק ההסדרים, יחד עם שר השיכון הרב גולדקנופף ושר הפנים הרב דרעי, כשהמכרז לאלפי הדירות בקרית גת מערב הוא הסנונית הראשונה.

כל משרדי הממשלה חייבים להתגייס ולקדם את האפליה המתקנת בדיור לציבור החרדי שהכי סובל ממצוקת הדיור. משרד האוצר צריך לתת למשרד השיכון את כל התקציבים הנדרשים, את כל הגיבוי, כדי שיוכלו למלא את החסר העצום שנוצר.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    להזכירך הדוח הזה מדבר על השנים בהם הנציגים החרדים הייתם חברים בממשלה ולא הפריע לכם האפליה כי לכם לבנכם ולצאצכם יש דירות לכולם אז לאזרח הקטן אין בעיה שלא יהיה אז קשטו עצמכם תחילה